[matarosensefils] Tecnocampus? Que s'en vagin!!!

Enric Castellà enric a musaik.net
diu oct 3 21:13:10 CEST 2004

Salut,

el títol del correu no és gaire explícit, però em sembla que en aquesta llista
ha quedat clara la relació que es vol establir entre ells i una part de mataró
sensefils: CAP.
Acabo de mirar la seva web sobre la setmana de les noves tecnologies
http://web.tecnocampus.com/setmana2004/
i surt com a Patrocinador i col·laborador:

Mataró Sensefils!!!!

Primer de tot, preguntaré. Algú de Sensefils ha donat el nom?
Si no és així,
Què els hi passa aquesta gent? Poden posar el nostre nom com volen?
Estic emprenyat i tinc ganes d'enviar-los-hi un correu, però suposo que m'haig
d'esperar a veure que dieu tots plegats. No és digne de dedicar ni un sol segon
a l'assemblea perquè ja n'hem parlat i molt!!
Però estaria bé que diguéssim alguna cosa.
No ho ser, però amb l'excusa del tecnocampus s'ha especulat a sac en tota una
zona de la nostra ciutat on hi volen construir moltíssims pisos. Si voleu més
informació aneu a l'apartat del rengle de l'Observatori de l'especulació
Urbanística
http://musaik.net/mapa/mapa2.html
A part, que ja els coneixem amb el nom de TecnoMedalles.

Amb tot això vull que quedi clar que si algú té relació amb aquesta gent
(matarowireless i ASSL) ho trobo molt bé perquè és decisió vostra i evidentment
feu el que vulgueu, però nosaltres (Mataró Sensefils) ha decidit que NO.
Vinga, ens veiem a l'assemblea de dimecres.