[matarosensefils] Tecnocampus? Que s'en vagin!!!

Joan joan a dracnet.com
dll oct 4 16:33:58 CEST 2004

Eps gent

Sobre aquest tema jo ja vaig denunciar/informar el passat 26/07 de quin pal
van aquesta gent del Tecnocampus...
Adjunto copia del que vaig dir:

"Algú a donat permís al Tecnocampus (alies "tecnomedalles") per incloure
links a Mataró Sense Fils, Iluro Wireless i Mataró Wireless dins del seu
butlletí Nº 22  (http://www.tecnocampus.com/xarxa/index.htm) ?
No havíem quedat que era millor no relacionar-se amb estaments d’aquest
"calibre" ?
El mes curiós (també podria haver escrit  "GREU" ) és que ens posen al
mateix nivell que la CMT Comision del Mercado de las
Telecomunicaciones...per mi el principal escull per el desenvolupament de
les xarxes sensefils (...si us hi fixeu també apareix un link a CMT) Així
doncs, anem de la maneta d’aquesta gent o no ?

Salut

Joan "

Curiositat-> el meu corrector català (msword) no troba correcte la paraula
"Tecnocampus" i em proposa canviar-la per.... desnuquem-los
doncs potser si que ho haurem de fer no ?