[matarosensefils] Tecnocampus? Que s'en vagin!!!

Elric Milon truewhirm a yahoo.es
dll oct 4 17:59:23 CEST 2004

El Lunes, 4 de Octubre de 2004 16:46, jordi a matarosensefils.net escribió:
> Segons ells, l'excusa per possar-nos a tots és que els tres grups
> organitzan coses sempre junts.També s'han quedat "perplexos" per el
> malestar que els hi he dit que s'ha creat (comentar la idea de l'Elric ha
> sigut fulminant) ;-)

Veus com els faria mal!? ^_^

> S'han disculpat una bona estona i m'han asegurat que no tornarà ha passar.
>

> Els hi explicat que seguim un sistema assembleari i que enterar-te per una
> propoganda que la teva comunitat participa en un esdeveniment sense
> haver-ho ni comentat, doncs que ha tocat molt els collons.
>
> També han afegit que si algú vol passar per allà es tornaran a disculpar
> el que calgui.

El que haurien de fer es venir ELLS a disculpar-se a la vostra assemblea no
creieu?

--
Elric Milon (whirm)

Aún usas internet explorer y outlook? Mira esto:
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=2051
|-
http://www.internautas.org/article.php?sid=1913&mode=thread&order=0
|-
Q: What's tiny and yellow and very, very, dangerous?