[matarosensefils] Servei de videoclub a sensefils ...

Ernest Heredia internest a telefonica.net
div oct 8 12:41:29 CEST 2004

T’entenc perfectament Enric, com he comentat ho he dit pq em sabria greu que
tot s'en anés a la merda per 4 pelis... però bueno...
Respecte a les assemblees, si en feu alguna de tant en tant a Madrid, ho
tindré mes fàcil per assistir... ja que casi que hi passo més temps que a
casa... Ja he dit que em faria vergonya dir que col·laboro amb vosaltres,
espero algun dia poder aportar al menys algun tipus de servei a la
comunitat.

Respecte a:
Jo crec que per obtenir o canviar algo (ja sigui llibertat o qualsevol altre
cosa...) s'ha de raonar de forma que a qui li demanis t'entengui.

I respecte a:
Vols pagar cannon per les targes de xarxa? O per les antenes? Vols anar a
buscar un tros de cable UTP i pagar un impost de la propietat intelectual??
Si aném per aquest cami, a més de pagar cannon per CDs, DVDs, HDs,... ens
quedarem sense xarxa sense fils, aixi que si vols llibertat, no donguis
força als que ens tenen agafats pels ous perque puguin apretar més...

Ja se lo que em dirás, no cal ni que em contestis si no vols, perque
respecto la teva opinió o forma de ser i la comprenc i no tinc ni la més
minima intenció de intentar canviar-te. Només et vull dir que hi ha varies
formes de fer les coses, per les bones i per collons. (jo soc partidari de
per les bones)

Res mes... No vull obrir un debat aquí... només vull que penseu una mica en
fer la vostre sense donar motius a operadores, que estan esperant una cagada
d'aquest estil, per començar a tirar pedres a les antenes.

Nest.