[matarosensefils] Servei de videoclub a sensefils ...

Enric Castellà enric a musaik.net
div oct 8 11:56:20 CEST 2004

Salut,

contestaré a l'Ernest.
Primer de tot, et convido a les assemblees perquè aportis les teves propostes.
Segonament, et diré que la xarxa és lliure i com a tal els usuaris la creen tal
i com creuen que ha de ser.
Tercerament, el servidor videoclub (tot i que no funciona al 100%) el tinc jo i,
per tant, sóc l'últim responsable del que pugui passar. Assumim totes les
condemnes que hi ha i que hi haurà. De fet, estic en un col·lectiu que estem
okupant el CSOA l'Estella
http://musaik.net/estella
en el qual estem assumim presó només pel fet de ser allà el dia que ens vinguin
a treure.
Perquè explico tot això?
Per què si volem canviar les coses, si volem ser lliures, abans hem d'assumir
responsabilitats i conseqüències. Quan us penseu que tardarà telefònica a
restringir l'ús d'aquest tipus de xarxes? Què farem llavors? Sotmetre'ns?
Jo t'asseguro que no.