[matarosensefils] proposta de canvi de topologia

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dic oct 20 14:07:47 CEST 2004

> Jo crec que es pot estudiar i no cal descartar-lo.
> Potser estaria bé una dia fer una visita al teu terrat, o si tens
> fotos... Això si, ja tardes a oferir serveis !

Home, més endavant es pot mirar és clar.És un bon punt. :-)

Però ara mateix crec que la millor opció és pasar-ho a Via Europa, si a en
Juan li va bé també.
Per posar un AP de xarxatroncal a casa d'en Joan, n'hauriem de posar 2 en
comptes de 1, un per enllaçar amb Isern i l'altre (en mode AP) pq es
poguesin connectar des de Molins (suposant que es pugués).
A part, n'hi hauriem de posar un altre pq es connectés la gent de la zona.

És només la meva opinió, ho parlem a la propera assemblea?

Vinga

Jordi