[matarosensefils] consultes de l'Atac Sensefils

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
div nov 5 15:33:53 CET 2004

Hola,

Sembla que la difusió comença a donar fruits.

Us copio dues consultes que ja ens fan:

Hola a tothom, i gràcies per les vostres jornades.

Em dic Álex i soc de Barcelona, Participo a Kernelpanic i a alguns
centres socials.

Encara que soc informàtic, no m'he posat al dia en això de les xarxes
sense fils, i m'agradaria preguntar-vos si a les vostres jornades hi
haurà una xerrada introductòria a les xarxes sense fils per la gent que
encara no treballem (no sobre seguretat, sino sobre com funcionen i com
muntar-les). Penso que seria molt interessant una xerrada d'aquest tipus.

Gràcies.

Hola,

primer felicitar-vos per aquesta excel·lent iniciativa.

Per desgràcia no estic lliure el dia que es fa, però m'interessaria molt
poderaccedir als continguts de les xerrades que es donaran a la tarda.

Penseu publicar posteriorment algun document amb els continguts d'aquestes
xerrades?

Moltes gràcies per la vostra atenció

Jesús