[matarosensefils] consultes de l'Atac Sensefils

Enric Castellà enric a musaik.net
div nov 5 15:36:34 CET 2004

Salut,

se m'acaba d'ocórrer que podriem muntar un servidor de veu (streaming).
Per gravar les xerrades. Ara, caldria confirmar les xerrades, no?
Si la gent de Vic ens expliquéssin com la tenen seria bastant i bastant guapo.
Així podriem compartir experiències.

Missatge citat per jordi a matarosensefils.net: