[matarosensefils] Re: Acta Reunió AtacSenseFils

Simó Albert i Beltran sim6 a sindominio.net
div nov 5 00:50:02 CET 2004

Hola de nou

A Divendres 05 Novembre 2004 00:30, Fede va escriure:

> A Dijous 04 Novembre 2004 22:44, jordi de matarosensefils.net va escriure:

> Jo ho acabo d'enviar a la llista de Barcelona Wireless
>
> Algú ho ha enviat a Barrapunto? Si ningú diu res i no surt publicat, demà ho
> envio jo mateix...

Tota la difusió que ha dit l'Enric encara era pendent de realitzar-se... publica ja!
I anem dient aquí on ho em fet per no duplicar...

Are envio un altre al KasLab i a l'ASSL

Fins aviat
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible