[matarosensefils] Re: [matarosensefils] Re: Acta Reunió AtacSenseFils

Fede fede a matarowireless.net
div nov 5 00:30:33 CET 2004

A Dijous 04 Novembre 2004 22:44, jordi de matarosensefils.net va escriure:

> Aixó encara esta per fer.
> Ja ho he dit a red libre.

Com mola anar rebent mails de l'Atac Sensefils per diferents bandes... :P
Jo ho acabo d'enviar a la llista de Barcelona Wireless

Algú ho ha enviat a Barrapunto? Si ningú diu res i no surt publicat, demà ho
envio jo mateix...

Crèieu que ens ho publicarien al butlletí tecnològic del TecnoCampus?? ;)

Per cert, ja ha sortit en un anterior correu però demà a partir de les 16:30
en Jordi i jo estarem a la EUPMt trastejant els linksys per deixar-los a
punt per l'Atac. Si algú es vol apuntar estarem a la Associació d'Alumnes.

A10!

FEDE