[matarosensefils] Horari Xerrades

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dim nov 9 12:01:48 CET 2004

Sembla que no hi ha més xerrades previstes.Manquen encara ponents per
explicar la nostra xarxa.Jo puc fer un cop de ma.A veure qui s'anima.
Proposta d'horari:

A les 12:30

-"Securització d'una xarxa Sensefils" per en Fede i en Jordi

A les 15:30

-"Servidor de noms amb BIND9 Chrooted" per Iván Belmonte

A les 16:30
-"La xarxa Sensefils de Mataró" per membres de Mataró Sensefils

A les 17:30
-"Firewalls amb Netfilter" per Iván Belmonte

La durada hauria de ser de 1 hora per xerrada.Incloent el temps de
preguntes.Això és orientatiu i es pot allagar/escurçar en cas de
necesitat.
Si hi ha algú més que s'animi encara hi som a temps.Sempre es pot buscar
algun reconet o fer dues xerrades simultànies.

Vinga

Jordi

ps.us recordo que demà dimecres a les 19:30 hi ha l'última reunió abans de
la jornada de dissabte.
ps2.Algú ha buscat a google "atac sensefils"? ;-)