[matarosensefils] Horari Xerrades

Enric enric a musaik.net
dll nov 8 20:12:22 CET 2004

Salut,

sembla que es va acostant el dia de l'atac Sensefils.
Podríem concretar les hores de les xerrades i fer un petit horari. Hi ha
gent que m'ho pregunta. Al matí es podria fer una xerrada i a la tarda
les altres.
Però podriem dir quines són i a quina hora.
A part d'això m'agradaria informar-vos que aquest dimecres obrim el
xiringuito de l'Estella. I abans, durant la tarda es netejarà el local.
Estaria molt i molt bé que algú es passés a ajudar a netejar perquè així
el divendres no tindrem tanta feina. Jo hi aniré. Us concretaré l'hora
demà. Penseu, és el nostre local i com a tal hem de saber correspondre-li.