[matarosensefils] El material ja és aquí

Ferriol ferriol a musaik.net
dij des 30 20:27:06 CET 2004

Holes,

Ahir vaig anar a buscar tot el material i ja he començat a repartir linksys.
El preu dels linksys al final és de 68,15, als que us hagi de tornar el
canvi recordeu-m'ho.

Amb els diners que hem guanyat col·lectivament hem comprat per la
comunitat: 4 antenes (3 de sectorials de 15dBi i una de omnidireccional
10 dBi) i 5 linksys amb els seus rinxols. Ara ens falten les capses
estanques i ja ho tindrem tot per instal·lar més nodes !

Els que jo tingui material vostre poseu-vos en contacte amb mi per
recollir-lo.

Au, salut i amor !

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista