[matarosensefils] xerrameca: la missatgeria de Mataró Sensefils

Ferriol ferriol a musaik.net
dij des 30 16:12:29 CET 2004

Hola,

Acabo de fer una xerradeta amb l'Enric, per provar
xerrameca.mataro.sensefils
Això és un nou servei que tenim a la xarxa, està hostatjat a casa meva.

És un servidor de missatgeria igual que els famosos messenger. Però
aquest és en programari lliure.
Tots els que estigueu a la xarxa us podeu connectar amb el programes:
Gaim, PSI, Kopete,...

El Gaim i el PSI hi són per guindous segur.

Miraré de fer una mica d'explicació de com connectar-se al wiki.
Però pels impacients ja us podeu connectar creant qualsevol compte a
xerrameca.mataro.sensefils
La meva compte és ferriol a xerrameca.mataro.sensefils
Si us hi connecteu allà em trobareu.

Salut i amor !

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista