[matarosensefils] WDS

Enric enric a musaik.net
dic des 29 17:33:46 CET 2004

Salut,

jo no tinc gens clar el tema WDS, però en un d'aquests dinars familiars
de festes un cosí meu em va dir que es podia configurar el linksys de
manera que amb una antena s'enllacés a la xarxa sensefils i amb l'altre
repartís amb una omnidireccional dins de casa. No tinc ni idea de com
afectaria al rendiment de la xarxa, però em va donar com a referència
seattlewireless. Jo em pensava que això no es podia fer.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista