[matarosensefils] Torre maresme i rodalies

Enric Castellà enric a musaik.net
div des 17 10:15:30 CET 2004

Salut,

la Roser de Torre Maresme m'ha dit que vindrà a la reunió del dissabte a les 18h
al carrer Sant Pere 51. Dic l'hora i l'adreça per si de cas m'he equivocat.

A part de treballar-vos la part tècnica espero que us treballeu la part més
emocional i informal, perquè entenc que us trobareu veïns i que no us coneixeu.
Esteve, cuida'm a la Roser.

Ei, que si muntem el node de Torre Maresme és una passada!!!!

Penseu que a la reunió de dimecres vam decidir comprar més Punts d'Accés perquè
s'ens acaben. El 2005 si que serà l'any de la Xarxa Sensefils de Mataró!!!

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista