[matarosensefils] Torre maresme i rodalies

raul raul a enbicicleta.org
dic des 15 11:18:20 CET 2004

Doncs l'adreça per la reunió de dissabte és C/ Sant Pere, 51, la porta
blava d'una planta casa amb planta baixa.A les 18 hores. Estaria be que
els interessats de la zona us afegiu al mapa de nodes (accessible des de
el wiki) per saber exactament a on esteu i fer-nos una idea.

Fins després.

R.

En/na jordi.sala ha escrit: