[matarosensefils] Recordatori Assemblea

Ferriol ferriol a musaik.net
dic des 15 14:10:59 CET 2004

Bones,

Jo si que hi seré a l'assemblea, tinc forces coses per xerrar:
-Grup d'Astronomia, node de xarxa troncal ? Des d'allí es veu: Palau,
Molins, Isern i Torre Maresme, de conya per anar fent malla.
-WDS a la xarxa troncal. Molins necessita WDS per funcionar a través
d'Europa, i l'enllaç entre el Palau, Grup d'Astronomia, Molins i Torre
Maresme necessitaria del WDS.
-Plaça Gran en funcionament.
-Torre Maresme, què hem de fer. La necessitem ? Jo crec que si ! De
conya si l'Esteve els hi pot donar suport.
-Mega Torbada del 15 de gener a Osona, jo estic subscrit a la llista de
guifi.net des d'on s'està coordinant el muntatge. Ara sembla que serà
una megatrobada de comunitats de Catalunya. Serà una trobada on es vol
potenciar el coneixment pràctic per tal de dotar d'eines als qui hi
participemper poder aplicar serveis, millores, o le que sigui a les
nostres xarxes. Hauriem de decidir quines xerrades assumim i qui les fa.

Fem una mica de repàs de les feines que hem fet des de que hem començat
aquest curs, valorem el ritme de reunions cada 3 setmanes i ens posem
deures per la propera.

Crec que hi ha força coses.

Salut i amor !

En/na Simó Albert i Beltran ha escrit: