[matarosensefils] Recordatori Assemblea

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic des 15 13:56:54 CET 2004

Ep!

Jo tinc més ganes que ningú que el node de Torre Maresme funcioni,
però si el poso al balcó de casa meva, donaré cobertura a la platja.
De cara a l'estiu pot estar molt bé per als frikis que vagin a prendre
el sol amb el portàtil però, ara per ara, és més interessant donar
cobertura de xarxa a la zona de l'Habana.

Estic disposat a donar el suport que faci falta per configurar,
mantenir i a apretar el botó de reser quan faci falta, però el node ha
d'estar al balcó del 13è. Jo li puc donar tot el suport que necessiti
perquè doni cobertura i no s'hagi de preocupar de res.
Només cal anar-hi un dia a fer la instalació i a partir de llavors ja
me n'encarregaré jo. Només m'haureu d'avisar quan no funcioni.

Ens veiem aquest vespre.

Esteve

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista