[matarosensefils] off topic kernel

Sergi hiroru a tiscali.es
dij des 9 10:02:40 CET 2004

El Sábado, 4 de Diciembre de 2004 22:46, unowen escribió:
>     Bondia encara que suigi les 21:00. Tampoc m'he presentat mai (josep
> ezquerra). La questio concretament es:  tinc un portatil que dur un
> pentium 4 amb hyperthreading, em provoca 'segmentation default' de tant
> en tant, el kernel es una ver 2.4.xx, aixi mateix amb diversos tipus de
> *bsd. El gcc tambe em provoca 'segmentation default'  amb la qual cosa
> es dificil recompilar el kernel.
>     Quines versiones de kernel utilitzeu, sino es molestia?
Jo tinc tan al pc de sobretaula (athlon xp), com a l'ibook i al servidor
(pentium 2 celeron) el kernel 2.6.9 amb el pegats nitro que els pots trobar
aquí: http://www.sepi.be/nitro.php i em van tots perfectament :D

>  ( ( ( ( || ) ) ) )
>

> Comunitat Sensefils de Mataró
> www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net
>
> Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
> llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
> missatge Adreça de la llista:

 Sergi Barroso
 Linux user #313577
 PGP ID: D318F5E8

Outlook Users Disclaimer:  All rights reserved for my email address.
You are not allowed to add it to your Outlook Address Book in any way.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes