[matarosensefils] Conectar el wrt54g al ADSL

DrDoom drdoom a drdoom.net
diu des 5 17:57:43 CET 2004

El Router Linksys WRT54g, está clar que es un router pero no te conexió
per a linea telefonica normal RJ-11 en el port WAN, (el port WAN es
RJ-45 o sigui de xarxa normal). Jo estic gairebé segur que no, pero com
que tinc algun dubte, us volia preguntar si seria posible utilitzar
aquest router per conectar al típic ADSL de telefonica i a part esclar,
usarlo com a AP wireless. Seria posible amb un simple adaptador RJ-11 a
RJ-45? és una bojeria?
Gràcies.

David Martos (DrDoom)

http://www.sorgonet.com