[MataroSensefils] Antenes per montar un node al hackmeeting

Aureli G aureli.gomez a gmail.com
dij set 29 09:33:11 CEST 2022

Jo disenteixo, com be dius es un tema de cooperación-desenvolvió ame tu-servei basic universal. Si extrapolem el 7% Que oficialment la nostra sicietat dedica en aquest aspecte serien unes 7… pero fent numeros rodons potser podrien ser 10 de les 100 aprox???

Bromes apart, @jose, 6 faran el fet? Ja Saps que alguna fara el ronço, unes altres es quedarán freguides al posar el firmware… i si hi ha stock estaria be deixar alguna en una Caixa per fer un “apaño rápido” en cas que el proper any falli.

Si l instal.lacio reexeix durante primer any entenc que els veins ja veuran si es necessari millorarla, mantindrela…

Un altre dubte, fareu tallers??? Serán autosuficients per fer el manteniment basic?

Sent from my iPhone