[MataroSensefils] Antenes per montar un node al hackmeeting

dic set 28 15:33:38 CEST 2022

Ens en van donar unes 100. Ara se'n faran servir unes quantes però crec que
6 les podem donar per una iniciativa que fomenta la compartició de
coneixement i les tecnologies lliures com és el Hackmeeting ;-) Si algú no
veu bé que ho digui, si us plau.
Com ja saps, el primer cap de setmana de novembre vindré a Madrid pel SAX.
No se si et calen abans. Ja em diràs per quan les vols i com te les fem
arribar.
Salut!
Jordi

Missatge de Jose Legido <jose a legido.com> del dia dc., 28 de set. 2022 a
les 15:03: