[MataroSensefils] Antenes per montar un node al hackmeeting

dic set 28 12:41:08 CEST 2022

Hola Jose.
Les antenes cedides per XTA són tipus Nanobridge per fer punt a punt.
Parles d'aquestes? Quantes antenes necessiteu?
Jordi

El dt., 27 de set. 2022, 21:22, Jose Legido <jose a legido.com> va escriure: