[MataroSensefils] Accedir a MAT TCM

dis oct 8 10:52:10 CEST 2022

Veig que el routing a TCM el fa una RB850Gx2
https://mikrotik.com/product/RB850Gx2

Podem afegir al bridge de la RB850Gx2 el port ether2 i connectar-hi a
aquest port el cable que va fins l'ofi. La jugada pot ser connectar un
tallafoc al bridge RB850 que tingui una IP del rang del bridge i emmascarar
els equips de la LAN de l'ofi darrera del tallafoc en una subxarxa IP
diferent. Com ho veieu? Alguna solució millor?
Salut!
Jordi

Missatge de Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> del dia ds., 8
d’oct. 2022 a les 10:44: