[MataroSensefils] Intentant connectar node de Can Fugarolas a Torre Maresme

Enric enric a musaik.net
dij nov 3 17:21:57 CET 2022

Salut,

ja em funciona, el que em fallava al final eran les VLANs que tenim
configurades a Can Fugarolas.
Però necessito saber què passava quan no es connectava l'antena.
Quina configuració has canviat perquè em pogués connectar, per saber-ho
per la pròxima vegada.
Gràcies.

El 3/11/22 a les 14:07, ivan ha escrit:

--
*Declaració d'Independència del Ciberespai*
<http://biblioweb.sindominio.net/telematica/manif_barlow.html>