[MataroSensefils] Hi ha antenes disponibles a Mataró Sensefils?

Jose Legido jose a legido.com
div gen 7 15:03:52 CET 2022

Hola
Crec que l'ajuntament va fer una donació d'unes 150 antenes.
Estan disponibles per arreglar i fer nous enllaços? Algun cop he fet alguna
donació important de calers a Mataró sensefils. Entenc que la gestió dels
calers es mes complicada.
Però m'agradaria fer servir aquestes antenes que porten molt de temps
(crec) sense fer servir i així els hi donem un ús.
M'agradaria antenes per arrelgar(afegir 6 enllaços. Podria ser?

Gràcies!!!

SAE