[MataroSensefils] MatAlamos ko?

Moises Burset Albareda mburset a gmail.com
dij abr 28 17:32:39 CEST 2022

Bones,

els SAI casi sempre peten de les bateries. Us interessaria fer alguna
prova amb SAIs en els quals hagin petat les bateries (habitualment son
bateries de plom) i canviar-les per bateries de liti (lifepo4)? jo he
canviat una bateria de 12V de moto de plom per bateries d'aquestes i va
perfecte. De fet, va molt millor perquè en el mateix espai tens molta
més energia i molts mes cicles de vida. Ho comento perquè a nivell
personal estic desenvolupant bateries d'aquestes (sobretot per
fotovoltaica) i tinc les eines i coneixements per fer-ho. En podem
parlar amb qui ho porti, si voleu...

Apa, ja direu.

         Ermoi.

El 27/4/22 a les 22:46, René Vives ha escrit: