[MataroSensefils] Avui 19:30 assemblea extraordinària de Mataró sense fils.

dim oct 5 08:11:40 CEST 2021

Bon dia.
Els assistents ahir a la reunió extraordinària: Esteve, René, Ivan, Enric,
Lluís, Pep i jo varem decidir acceptar les condicions del conveni amb
l'Ajuntament. Durant el dia d'avui ho faré saber als tècnics encarregats
del mateix. Novament agraïr-vos la ràpida resposta a la convocatòria.
Salut!
Jordi

El dl., 4 d’oct. 2021, 12:33, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
va escriure: