[MataroSensefils] Ip de guifi de la fibra que no es correspon

René Vives rene.vives a gmail.com
div nov 26 12:31:23 CET 2021

Hola Enric,

entenc que el proveidor isp dona ips per dhcp i fa un caching de macs per
mantenir-ne la relació. Si per part de l'usuari s'ha canviat el trasto ( i
no s'ha fet spoofing de la mac anterior) això suposarà que també se li deu
haver canviat la ip. Així que pot ser hi ha hagut més de dos canvis (no
provocats per proveidor isp), deu fer un any es va canviar el firewall de
can fugarolas.

En tot cas crec que sí que es pot modificar els registres de dns per a que
apuntin a la ip que ara hi ha a can fugarolas, ja que de fet és la ip que
ara té.

En el tema d'enllaç radio estic d'acord amb el que comentes però els
problemes van més enllà.

SAX

rené

Missatge de Enric <enric a musaik.net> del dia dv., 26 de nov. 2021 a les
8:57: