[MataroSensefils] MatTCM-MatTorreMaresme DOWN

dll maig 17 19:12:04 CEST 2021

Cap problema, Ivan. Les tinc a casa preparades per si vols anar fent. Ja em
dius quan hi vols anar. Aquesta setmana ja ho tinc complicat però la que ve
et podria acompanyar.
Jordi

Missatge de Ivan Bladé <iblade a goufone.com> del dia dl., 17 de maig 2021 a
les 18:43: