[MataroSensefils] Presentació ConectemJA. I pagar un berenar als alumnes de sant Cugat.

dll maig 10 20:34:37 CEST 2021

Bona tarda.
Aquí teniu el reportatge sobre aquest acte a la TV local.
https://mataroaudiovisual.cat/noticia/societat/una-segona-vida-pels-ordinadors-una-oportunitat-les-escoles
Salut!
Jordi

Missatge de Esteve Olm <esteve.olm a gmail.com> del dia dc., 5 de maig 2021 a
les 11:36: