[MataroSensefils] Presentació ConectemJA. I pagar un berenar als alumnes de sant Cugat.

dim maig 4 21:14:52 CEST 2021

Ei! oblideu aquest correu. És massa poc temps per decidir-ho de forma
correcta, amb almenys una reunió online per explicar qualsevol dubte sobre
l'esdeveniment i plantejar els diferents arguments a favor i en contra de
la nostra col·laboració. El proper cop ho faré amb més temps ;-) D'altre
banda, animar-vos a apuntar-vos els que hi pugueu anar. L'aforament és
limitat tal com estableix el protocol covid.
Salut!
Jordi

Missatge de Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> del dia dt., 4 de
maig 2021 a les 19:06: