[MataroSensefils] Posible caiguda RB Isern

dim feb 16 11:42:08 CET 2021

Hola Jose!
Els diners de MSF són justament per aquests casos. Podem aprofitar per
actualitzar els equips i l'enllaç amb Rocafonda per exemple. No tinc molt
clar quins equips hi ha exactament i a qui podem demanar accés al SN.
Entenc que deuen ser les mateixes persones. Algú té info més actualitzada?
Jordi

Missatge de Jose Legido <jose a legido.com> del dia dl., 15 de febr. 2021 a
les 21:02: