[MataroSensefils] falta connexio Recoder

ivan ivan a rusc.net
dll abr 5 16:25:40 CEST 2021

la Omnitik de MatCuba, no respon.

he canviat transformador i no fa res.
es tema del cablejat fins al terrat o de la Omnitik.
demà agafo una omnitik de la oficina i la provo. si no funciona, hauré de
canviar el cable que puja.

Missatge de ivan <ivan a rusc.net> del dia dl., 5 d’abr. 2021 a les 13:13: