[MataroSensefils] Reunió general Mataró sense fils dimarts 24 de novembre a les 19:00

Enric enric a musaik.net
dic nov 25 08:14:39 CET 2020

Salut,

només vaig poder està una estoneta a l'assemblea de Mataró Sensefils.
Però em vaig assabentar de la notícia de la dècada de Mataró Sensefils,
amb el permís de la notícia de la incorporació de la Fibra.
L'Ajuntament ens dóna 15000€ per invertir en la xarxa aquest any!!!!
Felicitats a tots els que ho han fet possible!!!
Punt d'inflexió brutal per Mataró Sensefils!!!
Ara, toca treballar-ho!!!

Això són coses a celebrar. Podem fer uns quants pings a supernodes
simultàniament. ;-)

El 24/11/20 a les 7:53, ivan ha escrit: