[MataroSensefils] Fibra de comuns .

Ferriol ferriol a musaik.net
dll maig 18 13:10:29 CEST 2020

Mola Xevi,

Jo també crec que entre Empresa privada + XOLN o Cooperativa + Xarxa
Privada trio la primera. Per ara per casa no hi ha fibra XOLN i volem
una mica més de prestacions que la radio. Així que de moment sembla que
el millor que podem escollir és la 2a, tant de bo estiguem dins els
plans de Goufone perquè estem a la ronda que crec que és la primera
fibra que va arribar a Mataró, crec que va ser Menta.

Molt de gust de llegir-vos a totes.

Salut, amor i xarxa !