[MataroSensefils] Fibra de comuns .

Enric enric a musaik.net
dij maig 14 13:45:57 CEST 2020

Salut,

El 14/5/20 a les 10:55, Ivan Bladé ha escrit:
> la intenció, és tindre a final del 2020 gairebé tot Mataró.
Doncs fa no gaires mesos, a finals de 2019, des de goufone se'm va dir
que no. La meva intenció era fer-me'n. Ara ja m'he fet de som connexió,
que és cooperativa.

La fibra que surt en el mapa és de guifi.net entenc. O una part és guifi
i l'altra de Goufone? O no hi ha diferència?
Merci.