[MataroSensefils] Fibra de comuns

Ferriol ferriol a musaik.net
dic maig 13 23:31:08 CEST 2020

Hola,

jajaja, just amb un comentari fugisser he aixecat comentaris, això vol
dir que interessa. Així que parlem-ne. Potser molaria que aquesta
informació estigués en algun lloc clarament per tothom qui busqui
alternativa.

Per un costat agraeixo els vostres comentaris per aclarir la situació de
la fibra de comuns a Mataró, així recollim la informació i potser la
podem penjar a la web de Mataró sensefils

Les meves dues inquietuds són:

-Que sigui XOLN (Xarxa Oberta Lliure i Neutral): Goufone, Ticae...
-Que em proveïxi servei una organització on pugui participar de la
governança: Som Connexió

Crec que no hi ha una opció que combini les 2 opcions.

Jo com l'Enric estic fent els passos per contractar Som Connexió, perquè
per casa meva (Ronda Alfons X, alçada cine núria) no hi ha fibra de
comuns. Tot i que fins ara he funcionat amb connexió per radio amb accés
a internet amb Goufone i ens ha anat molt bé.

Salut !