[MataroSensefils] Servidor Mldonkey

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dic maig 13 17:26:10 CEST 2020

Bones,
Jo tinc usuari i em funciona perfectament! Gràcies!

Ferriol, busca fibra de guifi i tindràs accés a tots els serveis de guifi!
A Mataró ja hi ha operadors com Goufone, TICAE i la eXO que et poden donar servei amb fibra de comuns!

Salutacions,
Xavier Palacios Gubau
Project & Energy Manager
CP-EAE | CEM® | CMVP® | KNX Advance

Enginyer Tècnic Industrial - Col. 22.700
Enginyer Tècnic de Telecomunicació - Col. 11.710

Mov: 677.57.93.00<tel:677.57.93.00>

LinkedIn<https://www.linkedin.com/in/palacios/>