[MataroSensefils] Peticions a l'Ajuntament "Cap estudiant sense Internet"

Jordi Clopes Esteban jclopes a blaucom.es
dim maig 5 10:19:19 CEST 2020

M'he oblidat de dir que vull enviar avui mateix el document ;-)
A tope!
Jordi

Missatge de Jordi Clopes Esteban <jclopes a blaucom.es> del dia dt., 5 de
maig 2020 a les 8:35: