[MataroSensefils] Desplegament de Hotpots per la campanya "Cap estudiant sense Internet"

Aureli G aureli.gomez a gmail.com
dll maig 4 20:55:39 CEST 2020

DesplegamentS

Inicio aquest fils per claredat

De moment tenim pendent l instalacio del node de la ex-casa d en Rene (podem die el “13”).

Entenc que deixarem amb temps limitat un ap interior de la iniciativa.
No tinc clar com / on enllaçar. Algu que conegui les opcions pot definir-ho (mesh nova, o tradicional MSF)? A fi de començar a definir tempus i trancar requisits

Gracies

Sent from my iPhone