[MataroSensefils] arreglar wifi

Xavier Riu xr a josoc.cat
dic jul 22 14:02:25 CEST 2020

Ei, Jordi, acabo de contestar el missatge de l'Isaac i ara veig aquest.
No és per mi, és per un amic, però si a tu et va bé, jo encantat. De fet
el que ell volia era un tècnic que li arreglés d'una vegada; em sembla
que és que són dos pisos i al pis de baix no li va bé. Si aquell tp-link
que deia l'Isaac ha de servir, crec que l'hi puc posar jo mateix i tot,
però si algú vol una feineta, endavant.
salut,
xavier

El 21/7/2020 a les 20:43, Jordi Clopes Esteban ha escrit: