[MataroSensefils] Tinc ple de SXT i Sextant Mikrotik per qui en vulgui reutilitzar. [era] Re: Fwd: ** PROBLEM Host Alert: MatSopaDePedres is DOWN **

DataLab datalab.es a gmail.com
dic gen 22 16:51:00 CET 2020

Hola Jordi,

Potser podem recuperar el BladeCenter per la eXO...oi?

Ramon - DataLab

El 21/01/20 a les 17:48, Jordi Clopes Esteban ha escrit: