[MataroSensefils] Tinc ple de SXT i Sextant Mikrotik per qui en vulgui reutilitzar. [era] Re: Fwd: ** PROBLEM Host Alert: MatSopaDePedres is DOWN **

ivan ivan a rusc.net
dim gen 21 15:08:33 CET 2020

hola Jordi.

la RB600 de MatIsern, també a mort.
substituirem l'antena sectorial de 2,4GHz per una Omnitik a 5GHz.

tenim 3 usuaris que no els serveix l'antena que tenen ara.
hi ha 3 SXT per aquests usuaris?

moltes gràcies.

salutacions.

Missatge de Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> del dia dj., 5 de
des. 2019 a les 22:02: