[MataroSensefils] Estat de la campanya cap estudiant sense Internet

dll abr 27 14:36:44 CEST 2020

Hola Xevi,
Gràcies per ampliar la informació.
A TCM jo els hi demanaria que fèssin difusió de la iniciativa entre els
estudiants i les empreses. També podrien apadrinar un parell de hotspots
d'exterior i instal·lar-los allà. Crear la xarxa WiFi "Cap estudiant sense
Internet" tindria un efecte més simbòlic que real però també estaria bé.

Sobre el Hackathon, personalment ho trobo molt interessant però, com tot,
requereix una inversió de temps. El meu poc temps lliure prefereixo
concentrar-lo a la nostra campanya. Si algú si vol presentar i el puc
ajudar amb alguna cosa l'ajudaré amb el que pugui.
Seguim!
Jordi

El dl., 27 d’abr. 2020, 11:14, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> va
escriure: