[MataroSensefils] el proxy no va (abans era: el guifi no va)

Enric enric a musaik.net
diu abr 26 11:42:40 CEST 2020

Salut,

en la línia de trencar la bretxa digital (no pas a nivell econòmic, que
el covid no ha fet més que agreujar-la i separar-nos més per motius
econòmics), em refereixo a trencar la bretxa digital a nivell de
coneixements.
Per mi crec que és important aprendre i, sobretot, de forma col·letiva,
tal i com hem fet en aquesta comunitat.
Dit això, he canviat el títol de correu perquè crec que crea confusió. I
és millor precisar el màxima possible, sobretot quan alguna cosa no va.
Molta gent fa servir la frase "internet no va", i no és que no sigui
veritat, però hi ha molts aspectes que es poden mirar per precisar què
és el que no va i el que si.
Vaja rotllo.
Només era per dir, que dir que "guifi no va" és molt gros, és com si
hagués caigut la xarxa sensefils més gran del món, que podem anar del
Pirineu a les terres de l'Ebre!!!
Prefereixo més, "la meva connexió no va", "el proxy no em deixa entrar",
"no m'accepta usuari i contrasenya el proxy", "està funcionant el proxy?"

Bon desconfinament progressiu!!!

El 26/4/20 a les 10:08, Luis Gorostiaga Canals ha escrit: