[MataroSensefils] Acció CapEstudiantSenseInternet - Traducció al Castellà del Document de propostes

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dij abr 23 22:20:11 CEST 2020

Arreglat!

El libreOffice m'ha fet una marranada al generar el pdf, i no ho he revisat... he mirat la versió en castellà i he tirat.

Ara ja estan!

SAX!

Xevi P
________________________________
De: llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net-bounces a llistes.anem.be> en nombre de Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
Enviado: jueves, 23 de abril de 2020 9:34
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils <llista a matarosensefils.net>
Asunto: Re: [MataroSensefils] Acció CapEstudiantSenseInternet - Traducció al Castellà del Document de propostes

El document en Català està malament pq només hi veig una pàgina en blanc i un logo de Guifi. La versió en Castellà sí que sembla sencera.
Moltes gràcies Xevi!
Jordi

Missatge de Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com<mailto:xevi_palacios a hotmail.com>> del dia dj., 23 d’abr. 2020 a les 10:57:
Bon dia SenseFileros,

Us adjunto els documents darrers generats afegint la gràfica de l'aureli, disculpeu però no he explicat res sobre ella, estic espès i tinc lio a la feina, i he tirat milles.

També adjunto les notes de premsa en Català i Castellà.
Segons conversa de la reunió d'ahir, he canviat que colaborem amb l'administració, per que assessorem a l'administració, i he afegit els ajuntaments amb qui hem tingut contacte, com argentona Llavaneres i Pineda.

Adjunto:
Projecte CAT:
https://cloud.canfugarolas.org/index.php/s/ntTBDKcgDsXStQf

Porjecte ESP:
https://cloud.canfugarolas.org/index.php/s/r3wDgAZcFDz4Pkc
[https://cloud.canfugarolas.org/core/img/favicon-fb.png]<https://cloud.canfugarolas.org/index.php/s/r3wDgAZcFDz4Pkc>
MataroSenseFils_Guifi_NiUnSoloEstudianteSinInternet_2020_v8_ESP.pdf<https://cloud.canfugarolas.org/index.php/s/r3wDgAZcFDz4Pkc>
Nextcloud - a safe home for all your data
cloud.canfugarolas.org<http://cloud.canfugarolas.org>

Nota de premsa CAT:
https://cloud.canfugarolas.org/index.php/s/koMZo3G3zB52RkZ

Nota de Premsa ESP: