[MataroSensefils] Acció CapEstudiantSenseInternet - Traducció al Castellà del Document de propostes

Xavier Riu xr a josoc.cat
dll abr 20 11:49:41 CEST 2020

Ah, ostres, no ho havia entès. I ara veig que tenia raó en Jordi que
faltaven dues ratlles a l'índex, que no sé com han desaparegut. Bé,
suposo que ja ho heu arreglat.

El 20/4/2020 a les 10:52, Xevi Palacios ha escrit: