[MataroSensefils] Acció CapEstudiantSenseInternet - Re: Esborrany propostes Ajuntaments

diu abr 19 11:49:50 CEST 2020

M'he deixat de dir que EBE group també ha apadrinat un hotspot d'exterior
(200€). Aquesta tarda a la reunió de les 18:00 en podem parlar.
Salut!
Jordi

Missatge de Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> del dia dg., 19
d’abr. 2020 a les 11:08: